שאלות נפוצות

היצירות שלנו נתלות באמצעות ברגים או מסמרים(תלוי בגודל ומשקל היצירה).

בגב היצירה מגיעים ״ספייסרים״ או ״שיניים״ עליהם היצירה נתלית, בנוסף ישנם ברגים קטנים הנועדו להרחיק את היצירה מהקיר ולספק לה מראה תלת מימד (למעט ציפורים ויצירות קטנות)

אנו נותנים אחראיות למשך שנה לחלודה או דהייה של צבעים (בתנאי פנים בלבד).

האתר שלנו מאובטח בתקן PCI, התקן המחמיר ביותר לקניות ברשת.

איננו שומרים את פרטי האשראי שלכם, ולא נבצע כל שימוש בפרטי המשלוח שהזנתם אצלנו.

אנו מתחייבים על 5-14 ימי עסקים. אך יכול להיות עיכוב בעקבות הקורונה.

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות שיחה או הודעת ווטסאפ למספר: וואטסאפ: 055-7113834 (הקליקו)

או שליחת מייל לכתובת המייל שלנו: info@decordream.co.il

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או בקשה!

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים שאת אוהבת ולהוסיף אותם לסל הקניות שלך.
מעתה תוכלי להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצי, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לדף התשלום.

כל שנותר לך לעשות הוא להזין את כתובת המשלוח ואת פרטי התשלום, וזהו זה! החבילה המושלמת שלך כבר נכנסת לתהליך שליחה, מייל עם אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל אותה הזנת במהלך תהליך ההזמנה - במידה ולא קיבלת, יש לבדוק בתיקיית ספאם. ובמידה ועברה שעה ואין אישור הזמנה תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונציגינו ישמחו לאמת איתך את כתובת המייל ולשלוח שנית! 

נכון לרגע זה אנחנו לא מאפשרים הזמנה דרך הטלפון וכלל ההזמנות שלנו מתקבלות דרך האתר שלנו. אנחנו זמינים בצ'אט הישיר בוואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ובדוא"ל בכתובת info@decordream.co.il

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".

בנוסף, לאחר ביצוע ההזמנה ישלח מייל לדוא"ל שהוזן בהזמנה עצמה ובו אישור ההזמנה ומספר הזמנה.

אין בעיה, צור/י איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בצ'אט הישיר בפייסבוק ובאינסטגרם וגם בכתובת המייל: info@decordream.co.il

*שימי לב שביטול הזמנה יכול להתבצע עד 24 שעות מרגע ההזמנה - לאחר מכן לא נוכל לזכות אותך, מאחר והחבילה הועברה לחברת המשלוחים לצורך שליחה.

אין בעיה, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בוואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם וגם בכתובת המייל: info@decordream.co.il