שאלות נפוצות
על המוצרים
כנסו לעמוד הבא - איך לענוד את התכשיטים שלנו?
היצירות שלנו נתלות באמצעות ברגים או מסמרים(תלוי בגודל ומשקל היצירה).
בגב היצירה מגיעים ״ספייסרים״ או ״שיניים״ עליהם היצירה נתלית, בנוסף ישנם ברגים קטנים הנועדו להרחיק את היצירה מהקיר ולספק לה מראה תלת מימד (למעט ציפורים ויצירות קטנות)
כל התכשיטים שלנו עשויים ממינרלים שנוצרו עמוק בתוך האדמה ועשויים מחומרים מודעים לסביבה. המנטליות שלנו עם הטבע פירושה שאנחנו עובדים עם חומרים טבעיים, ממוחזרים ועוזרים לשמר את המערכות האקולוגיות העדינות מסביב לכוכב היקר שלנו.
אין לענוד את הצמידים שלנו או לחשוף אותם למים, הימנעו מחשיפה לבשמים, קרמים, סבונים, שמנים וכו'. התמידו להסיר את התשכיטים לפני השימוש.
איננו אחראים על נזק שנעשה לפריט עקב טיפול לא הולם.
צוות העיצוב המסור שלנו יוצר את כל המוצרים שלנו בישראל. לאחר מכן, פריטים אלה מיוצרים בעבודת יד בקפידה בקהילות וכפרים קטנים במזרח, תאילנד וסין. אנו פועלים ממחסנים שונים ברחבי העולם לצורך משלוח יעיל.
אנו נותנים אחראיות למשך שנה לחלודה או דהייה של צבעים (בתנאי פנים בלבד).
חומרי הפריטים מצויינים בתיאורי המוצרים, אם יש לך חששות, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור:)
הזמנות
האתר שלנו מאובטח בתקן PCI, התקן המחמיר ביותר לקניות ברשת.
איננו שומרים את פרטי האשראי שלכם, ולא נבצע כל שימוש בפרטי המשלוח שהזנתם אצלנו.
אנו מתחייבים על 5-14 ימי עסקים. רוב הפריטים באתר הם עבודת יד ולכן הזמנים הם כמו שמצויין מעלה.
ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות שיחה או הודעת ווטסאפ למספר: וואטסאפ: 055-7113834 (הקליקו)
או שליחת מייל לכתובת המייל שלנו: info@decordream.co.il
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או בקשה!
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים שאת אוהבת ולהוסיף אותם לסל הקניות שלך.
מעתה תוכלי להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצי, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לדף התשלום.
כל שנותר לך לעשות הוא להזין את כתובת המשלוח ואת פרטי התשלום, וזהו זה! החבילה המושלמת שלך כבר נכנסת לתהליך שליחה, מייל עם אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל אותה הזנת במהלך תהליך ההזמנה - במידה ולא קיבלת, יש לבדוק בתיקיית ספאם. ובמידה ועברה שעה ואין אישור הזמנה תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונציגינו ישמחו לאמת איתך את כתובת המייל ולשלוח שנית!
נכון לרגע זה אנחנו לא מאפשרים הזמנה דרך הטלפון וכלל ההזמנות שלנו מתקבלות דרך האתר שלנו. אנחנו זמינים בצ'אט הישיר בוואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ובדוא"ל בכתובת info@decordream.co.il
במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
בנוסף, לאחר ביצוע ההזמנה ישלח מייל לדוא"ל שהוזן בהזמנה עצמה ובו אישור ההזמנה ומספר הזמנה.
אין בעיה, צור/י איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בצ'אט הישיר בפייסבוק ובאינסטגרם וגם בכתובת המייל: info@decordream.co.il
*שימי לב שביטול הזמנה יכול להתבצע עד 24 שעות מרגע ההזמנה - לאחר מכן לא נוכל לזכות אותך, מאחר והחבילה הועברה לחברת המשלוחים לצורך שליחה.
אין בעיה, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בוואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם וגם בכתובת המייל: info@decordream.co.il
בוודאי! צרו איתנו קשר בעמוד צור קשר ונשמח לעזור.
אתם יכולים לפנות לצוות תמיכת הלקוחות שלנו כדי להבטיח תהליך החזרה חלק ויעיל, ספק את מספר ההזמנה שלך והסבר מדוע אתה רוצה להחזיר את הפריט.
משהו לא בסדר עם ההזמנה שלך? אל דאגה, אנא צור איתנו קשר כדי לדווח לנו על הבעיה וכדי לעזור לפתור דברים במהירות, אנו מבקשים ממך לכלול תמונות כדי שנוכל לזהות מה קרה.
כאשר אתה בעמוד התשלום, שם תמצאו תיבה ייעודית שבה תוכלו להזין את קוד ההנחה שלך. זכרו ללחוץ על כפתור 'החל' כדי לראות את ההנהח בפועל. שלב זה ממוקם בנוחות לפני דף התשלום, כך שתוכל לראות במהירות את החיסכון.
שימו לב: ניתן להשתמש רק בקוד הנחה אחד לכל הזמנה.
אנחנו חברה ישראלית הפועלת כחנות מקוונת ממספר מחסנים בארץ ובחו"ל. מיקום המשלוח תלוי בזמינות המוצר. גישת ההפצה שלנו מבטיחה שירות יעיל ומשלוחים בזמן, אם יש לך שאלות נוספות, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר.